OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

NA WOLNE STANOWISKO- REFERENT

  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach  informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne  stanowisko – Referent , do zatrudnienia na w/w  stanowisku nie został wyłoniony żaden kandydat i nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty.

Uzasadnienie wyboru

         Do konkursu w naborze na w/w stanowisko w obowiązującym terminie wpłynęło 1 zgłoszenie. Kandydat nie spełnił wymogów formalnych określonych jako niezbędne, wobec tego nabór na stanowisko nie został rozstrzygnięty i w/w kandydata nie można było wskazać do zatrudnienia na wolne stanowisko urzędnicze.

 

Świercze, 01.07.2020 r.

 

 

................................................................................................

OGŁOSZENIE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach.

Stanowisko pracy:    

Stanowisko urzędnicze - Referent

Wymiar czasu pracy:

   1 etat ( 40 godzin tygodniowo).

Forma zatrudnienia:

    umowa o pracę;

 Przewidywany termin zatrudnienia :

    Lipiec 2020

I. Niezbędne wymagania od kandydatów:  

   1) posiada obywatelstwo polskie  i  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta  z pełni praw publicznych;

   2)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

   3)  nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

   4) wykształcenie : średnie lub wyższe ( preferowany kierunek ekonomiczny);

   5) co najmniej dwa lata stażu pracy,

   6)  bardzo dobra obsługa komputera.

II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

a) komunikatywność, sumienność;

b) odporność na stres;

c) umiejętność pracy w zespole;

d) dobra organizacja swojego stanowiska pracy.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:

  1. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych i pozostałych środków oraz majątku niskocennego, naliczanie amortyzacji;
  2. Inwentaryzacja składników majątku;
  3. Księgowanie i opisywanie dokumentów oraz pasywna obsługa programu bankowego,
  4. Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych;
  5. Rozliczanie i monitorowanie usług opiekuńczych ( współpraca z opiekunkami środowiskowymi i podopiecznymi, tworzenie grafików i nadzorowanie czasu pracy);
  6. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników w oparciu o Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych ,
  7. Obsługa kadrowo-płacowa pracowników ( sporządzanie dokumentów kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy),
  8. Prowadzenie archiwizacji dokumentów Ośrodka.
  9. Realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika  oraz Głównego Księgowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny( odręcznie podpisany);
  2. CV ( odręcznie podpisane);
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrud­nienie ( plik do pobrania);
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  6. oświadczenie o posiadania obywatelstwa polskiego, o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz ­umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku referent;
  8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  9. klauzula zgody dla kandydatów do pracy ( plik do pobrania).
  10. inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu.

V.  Informacja o warunkach pracy:

1) praca w budynku parterowym ,

2) praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie;

3) miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze; budynek nie zapewnia dostępności dla osób niepełnosprawnych, szerokość drzwi uniemożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim do pomieszczeń.

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynosi mniej niż 6%.

VII . Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:

1.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 29.06.2020 r.  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze;

lub przesłać pocztą (liczy się dzień wpływu do Ośrodka) na adres :

Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Świerczach,

 ul. Pułtuska 47,

06-150 Świercze

z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko pracy- „Referent "

2.  Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po terminie określonym w pkt l nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.

3.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej   oraz tablicy ogłoszeń Ośrodka.

VIII. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (23) 6916062 od poniedziałku do piątku w godzinach 8 00- 16 00.

Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.

Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze nas wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach:

Zgodnie z art. art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 s. 1) zwanego dalej RODO informuję, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Pułtuskiej 47, 06-150 Świercze reprezentowany przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  RODO, ustawy o ochronie danych osobowych  w zakresie  określonym w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w celu rekrutacji na wskazane stanowisko.

Przyjmuję do wiadomości, że:

1.     Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@swiercze.pl lub telefonicznie: 602523360.

2.     Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

3.     Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4.     Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)       dostępu do swoich danych osobowych

b)       żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c)       żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem.

d)       żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

5.     Ma Pani/Pana prawo do wniesienia skargi do Administratora, inspektora ochrony danych osobowych i organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.

6.     Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji

7.     Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

8.     Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

 

Kierownik

 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Magdalena Szulecka

 

 

Świercze, 15 czerwiec 2020 r.

 

 

 

......................................................................................................................

Ogłoszenie  o naborze na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Świercze  z dnia 25 marca 2020 r.

 
Podstawa prawna: art. 50 ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1507 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189, poz. 1598, z późn. zm.).
               
I. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze:

- zwraca się do osób chętnych z zapytaniem ofertowym o cenę świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osoby z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Świercze.                     (w miejscu jej zamieszkania).

 

II. Specjalności:

  1. Psycholog ;
  2. Rehabilitant;

 

III. Do zadań osoby/wykonawcy świadczącego specjalistyczne usługi opiekuńcze będzie należało:

  1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia , w tym zwłaszcza :

- kształtowanie umiejętności i zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych iumiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,

- prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych;

  1.  rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1938, z późn. zm), w tym:
    - współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno -terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług opiekuńczych.

 

IV. Kryteria oceny ofert:

     Cena brutto 1 godziny ( 60 minut) wykonywania usług, zawierająca koszt dojazdu do

      miejsca zamieszkania klienta.

     Kryterium wyboru stanowi cena.

 

 V. Planowana ilość godzin w miesiącu wynosi:

  1. Rehabilitant : 4 godziny w miesiącu;
  2. Psycholog : 8 godzin w miesiącu.

      Z zastrzeżeniem, że ilość godzin SUO ustalać będzie każdorazowo GOPS na podstawie decyzji administracyjnej, przy czym ilość godzin może ulegać zmianie.

      Natomiast dokładne terminy oraz ilość godzin zajęć realizowanych  w poszczególnych dniach danego miesiąca, będzie ustalana z rodzicami dziecka.

 

VI. Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/umowa na świadczenie usług.
 
VII.  Wymagania niezbędne jakie powinna spełniać osoba/wykonawca SUO:
1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: specjalisty w  w/w zakresie .
2. Posiadanie, co najmniej półrocznego stażu w jednej z następujących jednostek:
a) szpitalu psychiatrycznym;
b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
d) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
e) zakładzie rehabilitacji;
f) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
 

3. Spełnienie poniższych wymogów:
a) korzystanie z pełni praw publicznych;
b) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
d) nieposzlakowana opinia.

VIII. Wymagania dodatkowe jakie powinna spełniać osoba/wykonawca SUO:
- posiadanie kwalifikacji (kursy, szkolenia) ,
- umiejętność organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta,
- odporność na trudne sytuacje, stres ,
- prawo jazdy kat. B oraz własny środek transportu.
 
IX. Wymagana dokumentacja:

  1. Oferta cenowa za wykonanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.( załącznik nr 1)
  2. List motywacyjny (opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych).
  3. Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji do wykonywania  jednego z zawodów, o których mowa w punkcie II.
  4. Dokumenty potwierdzające, co najmniej półroczy staż w jednej z jednostek, o których mowa  w punkcie VII.2.
  5. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności i doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,  
  6. Oświadczenie o:
    - korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    - posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

( załącznik nr 2)

X. Sposób przygotowania i dostarczenia oferty:
1. Wymagana dokumentacja powinna być złożona w formie kserokopii, z tym że GOPS w Świerczach zastrzega sobie prawo do weryfikacji kserokopii złożonych dokumentów z ich oryginałami, po zapoznaniu się ze złożonymi ofertami. 
2.  List motywacyjny, oferta cenowa  oraz wszystkie dokumenty należy przesłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 "Oferta na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych  na terenie Gminy Świercze – Psycholog / Rehabilitant ".

 

XI. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy przesłać do dnia 20 kwietnia 2020 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do GOPS) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze. Oferty które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

XII. Informacje dotyczące oceny i kryteriów wyboru ofert:
1. W toku badania i oceny ofert, GOPS w Świerczach może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Ocenie zostaną poddane kwalifikacje i doświadczenie Oferentów.

3. Niniejsze zapytanie nie obliguje zamawiającego do zawarcia umowy.

4. Po wybraniu najkorzystniejszej oferty zamawiający skontaktuje się wyłącznie z wybranym Oferentem.
 
XIII. Osoba uprawniona do kontaktu z osobami zainteresowanymi:

 

Magdalena Szulecka- kierownik GOPS

Tel.  236916062, 513539701,

e-mail: kierownik.gops@swiercze.pl

 

 

załącznik nr 1

……………………................

      pieczątka oferenta

lub imię i nazwisko, adres

                                                                         …………, dnia .............................................

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

 w Świerczach

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

Odpowiadając na zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usług, tj:

realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi  z terenu gminy Świercze w miejscu ich zamieszkania

składam ofertę następującej treści:

1.    Oferuję wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych z zakresu

.......................................................................................................................................................

za cenę brutto …………...... zł za 1 godzinę  ( 60 minut)  świadczonych usług

(słownie…………………………………………………………………………………………

2.     Nazwa i adres WYKONAWCY……………………………………………………………...............................

 

NIP………………………………………………………………………………………………

3.      Oświadczam, że :

w razie wybrania mojej oferty zobowiązuję się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego oraz niezbędnej dokumentacji.

 

………………...dnia………………..                                                                 …………………………………..

                                                                                                                       Podpis oferenta

Załącznik nr 2

Oświadczenie o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych

Ja niżej podpisany(a).............................................

zamieszkały(a)......................................................................

legitymujący(a) się dowodem osobistym............................................

wydanym przez..............................................................................

Świadomy(a) odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 §1 kodeksu karnego, oświadczam iż nie byłem(am) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych. Oświadczam również, że cieszę się nieposzlakowaną opinią w środowisku.

 

 

 

……………………………………….

                                                                                               ( data, podpis)

...................................................................................................................................

 

 

 

 

 Świercze26.07.2019 r.

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU   

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru za stanowisko pracy:

GŁÓWNY KSIĘGOWY

 

został/a/wybrany/a/ Pan/i  JOANNA OZIMEK  zamieszkały (a)

 

w ŚWIERCZE

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 

Kandydatka spełniła wymogi formalne wskazane w ogłoszeniu o konkursie.    Posiada niezbędne kwalifikacje. 
Wykazała się znajomością przepisów i zagadnień obowiązujących na tym stanowisku.

 

Przewodniczący Komisji Konkursowej

                      Magdalena Szulecka

 

 

.............................................................................................................

OGŁOSZENIE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach.

Stanowisko pracy:   

Główny księgowy

Wymiar czasu pracy:

    ½ etatu ( 20 godzin tygodniowo).

Forma zatrudnienia:

    umowa o pracę;

 Przewidywany termin zatrudnienia :

    Sierpień 2019

I. Niezbędne wymagania od kandydatów:           

   1) posiada obywatelstwo polskie  i  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta  z pełni praw publicznych;

   2)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

   3)  nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

   4) Spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

5) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym.

II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

a)komunikatywność;

b)odporność na stres;

c)umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:

  1. opracowywanie projektu budżetu,
  2. dokonywanie analizy budżetu i na bieżąco informowanie Kierownika Ośrodka o jego realizacji,
  3. czuwanie  nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,
  4. zapewnianie ochrony mienia GOPS,
  5. opracowywanie dla Rady Gminy sprawozdań z wykonania budżetu za dany rok,
  6. zapewnianie prawidłowego wykonywania budżetu, czuwania nad zachowaniem równowagi budżetowej i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,
  7. współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Urzędem Skarbowym i Skarbnikiem Gminy,
  8. prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej,
  9. zabezpieczanie wszystkich dokumentów księgowych,
  10.  sporządzanie sprawozdań finansowych i bilansów oraz przedkładanie ich Skarbnikowi Gminy,
  11. Prowadzenie  i kontrolowanie wydawanych środków pieniężnych, obroty pieniężne na rachunkach bankowych i ponoszenie za nie odpowiedzialności,
  12. planowanie i realizowanie wszystkich wydatków,
  13. prowadzenie spraw socjalnych pracowników w oparciu o Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  14. obsługa kadrowo-płacowa pracowników;
  15. realizowanie innych zadań zleconych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy.

IV. Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny( odręcznie podpisany);

2)      CV ( odręcznie podpisane);

3)      oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrud­nienie;(plik do pobrania);

4)      kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

5)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

6)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego1;

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz ­umyślne przestępstwo skarbowe;( plik do pobrania);

9)      oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku główny księgowy;

10)  kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

11) oświadczenie – klauzula informacyjna RODO; ( plik do pobrania);

12)  inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu.

V. Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:

1.Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 23.07.2018 r.  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze;

lub przesłać pocztą (liczy się dzień wpływu do Ośrodka) na adres :

Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Świerczach,

 ul. Pułtuska 47,

06-150 Świercze

z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko pracy- Główny księgowy "

2.  Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po terminie określonym w pkt l nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.

3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej   oraz tablicy ogłoszeń Ośrodka.

VII. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (23) 6916062 od poniedziałku do piątku w godzinach 8 00- 16 00.

Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.

Zgodnie z art. art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 s. 1) zwanego dalej RODO informuję, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Pułtuskiej 47, 06-150 Świercze reprezentowany przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach. Dane osobowe Pana/Pani będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a  RODO, ustawy o ochronie danych osobowych  w zakresie  określonym w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w celu rekrutacji na wskazane stanowisko.

Przyjmuję do wiadomości, że:

1.     Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@swiercze.pl lub telefonicznie:602523360.

2.     Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

3.     Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4.     Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)       dostępu do swoich danych osobowych

b)       żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c)       żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem.

d)       żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

5.     Ma Pani/Pana prawo do wniesienia skargi do Administratora, inspektora ochrony danych osobowych i organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.

6.     Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji

7.     Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

8.     Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

 

 

Kierownik

 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Magdalena Szulecka

 

Świercze, 08 lipiec 2019 r.

 

1Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

NABORY ZAKOŃCZONE

...................................................................

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko:

Inspektor

Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana

Pani Patrycja Obidzińska, zam. Godacze.

Kandydat spełnił wymogi formalne wskazane w ogłoszeniu. Posiada niezbędne kwalifikacje i predyspozycje gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku informatyka.

 

Magdalena Szulecka

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

...........................................................................

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko:

Inspektor ds. świadczenia wychowawczego

Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana

Pani Małgorzata Olga Olszewska, zam. Strzegocin.

Kandydat spełnił wymogi formalne wskazane w ogłoszeniu. Posiada niezbędne kwalifikacje i predyspozycje gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku informatyka.

 

Magdalena Szulecka

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

........................................................................................

Nabór na wolne stanowisko pracy.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach,

ul. Pułtuska 47

06-150 Świercze

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :
Inspektor

Forma zatrudnienia: umowa o pracę  (pełny etat)

Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2018 r.

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania do zatrudnienia na stanowisku :

  1. wykształcenie: wyższe lub średnie;
  2. posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w przypadku wyksztalcenia wyższego, oraz 4-letniego stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiadanie odpowiedniego stanu zdrowia pozwalającego  na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. niekaralność tj. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7.  posiadanie  kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  8. nieposzlakowana opinia;

II. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

  1. Znajomość ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów  ( Dz. U. z 2007 r. nr 192, poz.1378 z późn. zm.),
  2. Znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.  z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016)
  3. Znajomość przepisów związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego,
  4.  umiejętność analizy dokumentów,
  5.  umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  6.  zaangażowanie , dokładność, komunikatywność.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:

  1. Przyjmowanie i opracowywanie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
  2. .Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznania lub odmowy funduszu alimentacyjnego.
  3.   Prowadzenie rejestru w/w świadczeń,
  4.  Sporządzanie sprawozdań dotyczących wypłaconych świadczeń z funduszu  alimentacyjnego;
  5.   Nadzór nad programem i wprowadzanie danych dot. w/w świadczeń.
  6.  Sporządzanie list wypłat i przelewów w/w świadczeń;
  7.  Archiwizacja dokumentów Ośrodka,
  8.  Obsługa usług opiekuńczych,
  9.  pełnienie obowiązków Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
  10.  Wykonywanie zarządzeń i innych poleceń służbowych Kierownika.

IV. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys (CV odręcznie podpisany),

2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( plik do pobrania)

3. list motywacyjny( odręcznie podpisany),

4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6. kopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

7.oświadczenie, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe( plik do pobrania)

8. oświadczenie – klauzula informacyjna RODO ( plik do pobrania);

9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku ,

10. inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy oraz inne wskazane przez kierownika Ośrodka.

V. Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:

1. Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 27.06.2018 r.  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze;

lub przesłać pocztą (liczy się dzień wpływu do Ośrodka) na adres :

Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Świerczach,

 ul. Pułtuska 47,

06-150 Świercze

z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko pracy- Inspektor "

2. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po terminie określonym w pkt l nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.

3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej   oraz tablicy ogłoszeń Ośrodka.

VII. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

VIII. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu .

Osoba zatrudniona otrzyma wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z

dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych

(Dz.U. z 2016 r., poz. 902 oraz z 2017 r. , poz. 60  z późn. zm).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (23) 6916062 od poniedziałku do piątku w godzinach 8 00- 16 00.

Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Magdalena Szulecka

 

...........................................................................................

Nabór na wolne stanowisko pracy.

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach,

ul. Pułtuska 47

06-150 Świercze

 

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze :


Inspektor ds. świadczenia wychowawczego.

 

Forma zatrudnienia: umowa o pracę  (pełny etat)

Przewidywany termin zatrudnienia:  lipiec 2018 r.

 

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania do zatrudnienia na stanowisku :

  1. wykształcenie: wyższe lub średnie;
  2. posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy w przypadku wyksztalcenia wyższego, oraz 4-letniego stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  5. posiadanie odpowiedniego stanu zdrowia pozwalającego  na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. niekaralność tj. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7.  posiadanie  kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  8.  nieposzlakowana opinia;

 

II. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:

1. znajomość ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ( Dz. U. z 2016 r., poz.195 z późn. zm.),

2. znajomość ustawy  z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych ( Dz. U. z 2016 r. ,poz. 1518 z późn. zm.)

3. umiejętność analizy dokumentów,

4. umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,

5. zaangażowanie , dokładność, komunikatywność.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:

1.Przyjmowanie i opracowywanie wniosków dotyczących świadczeń dotyczących świadczenia wychowawczego ( 500+),

2.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznania lub odmowy świadczenia wychowawczego,

3. Prowadzenie rejestru w/w świadczeń,

4.Sporządzanie sprawozdań dotyczących wypłaconych świadczeń wychowawczych;

5. Nadzór nad programem i wprowadzanie danych dot. w/w świadczeń.

6. Sporządzanie list wypłat i przelewów w/w świadczeń;

7. Wykonywanie zarządzeń i innych poleceń służbowych Kierownika.

 

IV. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys (CV odręcznie podpisany),

2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;( ( plik do pobrania)

3. list motywacyjny( odręcznie podpisany),

4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5. kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6. kopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

7.oświadczenie, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

8. oświadczenie, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9. oświadczenie – klauzula informacyjna RODO;( plik do pobrania)

10. oświadczenie do celów rekrutacyjnych; (plik do pobrania)

11. inne dokumenty potwierdzające przydatność na stanowisku pracy oraz inne wskazane przez kierownika Ośrodka.

 

V. Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów:

1. Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 21. 06.2018 r.  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świerczach, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze;

lub przesłać pocztą (liczy się dzień wpływu do Ośrodka) na adres :

Gminny Ośrodek Pomocy społecznej w Świerczach,

 ul. Pułtuska 47,

06-150 Świercze

z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko pracy- Inspektor d/s świadczenia wychowawczego "

2. Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po terminie określonym w pkt l nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.

3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://swiercze.naszops.pl/bip/nabory-i-konkursy  oraz tablicy ogłoszeń Ośrodka.

 

VII. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

VIII. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu .

Osoba zatrudniona otrzyma wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 902 oraz z 2017 r. , poz. 60  z późn. zm).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (23) 6916062 od poniedziałku do piątku w godzinach 8 00- 16 00.

Kierownik GOPS zastrzega sobie prawo zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Magdalena Szulecka

............................................................................................................................
 
Nabór na wolne stanowisko pracy - Asystent rodziny / zakończony

 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach
ogłasza nabór na stanowisko:
ASYSTENTA RODZINY

Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2014 r.

1.Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) korzystanie z pełni praw publicznych
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) wykształcenie;
• wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy
z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
• lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną
 i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
g) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza
rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
h) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

j) posiadanie prawa jazdy kat. B oraz własnego środka transportu;

2.Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
f) umiejętność współpracy w zespole,
g) odporność na sytuacje stresowe,
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną
i) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów
normatywnych związanych z pomocą społeczną

3.Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia
b) komunikatywność
c) odpowiedzialność
d) kreatywność
e) obowiązkowość
f) rzetelność
g) zaangażowanie i odporność na stres
h) zdolności organizacyjne

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.
Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami
wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie: współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy, itp.,
- pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych,
- pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,
- merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
- pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,
- motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.
Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny, ale może również
towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania - zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny będzie wykonywać usługę poza godzinami pracy pracowników socjalnych, w tym w soboty.

5.Wymagane dokumenty:
a) CV
b) List motywacyjny
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą:
“Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 1997 roku Nr 133, poz.833 z późn. zm.)”.
c) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty,
uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
e) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku ( w
przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

i) kopia dowodu osobistego,
j) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.

Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do
wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.


Osoby zainteresowane proszę o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Asystent rodziny" w  terminie do 15 lipca 2014r.  do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach ; ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (23) 691 60 62  pon.- pt  

w godz. 8.00 do 16.00.

Kierownik  GOPS zastrzega sobie prawo  zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.

 

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świerczach

                                                                                            Magdalena Szulecka

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU( 17.07.2014 r.

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru za stanowisko pracy:

ASYSTENT RODZINY

został/a/wybrany/a/ Pan/i/ AGNIESZKA GŁUSZEWSKA zamieszkały (a)

Gmina Obryte.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wymogi formalne wskazane w ogłoszeniu o konkursie.

Posiada niezbędne kwalifikacje.

Wykazała się znajomością przepisów i zagadnień obowiązujących na tym stanowisku.

 

 

 

Kierownik GOPS

Magdalena Szulecka

 

InformacjeInformacje:

Liczba wyświetleń: 9331

Utworzono dnia: 02.04.2014

Dokument wprowadził:
Magdalena Szulecka

Dokument opublikował:
Administrator główny

Historia publikacjiHistoria publikacji:

01.07.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

15.06.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.03.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.03.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.03.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.03.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.03.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.03.2020, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

26.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.07.2019, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

29.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

28.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

12.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

12.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

12.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

12.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

12.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

12.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

07.06.2018, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

08.04.2015, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

17.07.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

24.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

24.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

24.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

24.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

24.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

24.06.2014, Administrator główny:

Edycja zakładki Nabory i konkursy

02.04.2014, Administrator główny:

Utworzenie zakładki Nabory i konkursy